Subject: Kiri
From: "Valgeranna Puhkeala" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Anna Palusalu'" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 08:30:42 +0300

Tere

Teavitan Teid meie soovist muuta sissesõidutee asukohta. Manuses olev leping 
on meil siiani allkirjastamata, kuna oli olemas võimalus, et tee asukoht 
võib muutuda.

Tänaseks on selgunud, et soovime tee rajada olemasolevas liinikoridoris 
vastavalt manuses lisatud joonisele.

Kas saame käesolevat lepingut muuta ja selle allkirjastada?

Lugupidamisega

Ivo Klimov

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
[mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, December 12, 2022 11:16 AM
To: Ivo Klimov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Saaremaa Kurevere küla Laanvere kinnistu ristumiskoha ehitamise 
leping
Registreerimise kuupäev: 12.12.2022
Registreerimise number: 7.1-1/22/24734-4.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada. Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht 
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Kui amet ei teavita 10 päeva jooksul teatise 
saamisest vajadusest teatise vormis esitatud andmete täiendavaks 
kontrollimiseks, siis võib  alustada ehitamist.

Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe informeerida 
([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti esindaja tööde 
vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
58507716

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>